Wanita dicerai lepas dikutuk hodoh & pendek oleh mentua

Wanita dicerai lepas dikutuk hodoh & pendek oleh mentua

Sudah jatuh ditimpa tangga, beginilah nasib seorang wanita yang dicela hodoh dan pendek oleh ibu mentuanya serta si suami yang bertindak meninggalkan dia sewaktu hari perkahwinan.

Seorang wanita di Tunisia mendapat sokongan netizen di media sosial selepas perkahwinannya dibatalkan kerana bakal ibu mentuanya tidak menyukai penampilannya, lapor laman Oddity Central kelmarin.

WANITA INI DITINGGALKAN SUAMI SEWAKTU HARI PERKAHWINAN

Pada minggu lalu, Lamia al-Labawi berkongsi kisah sedihnya di laman Facebook di mana hari yang sepatutnya menjadi hari bahagia dalam hidupnya bertukar mimpi ngeri, lapor Kosmo.

Dia bersama pasangannya sepatutnya berkahwin setelah empat tahun bercinta. Segala persiapan sudah diatur dan mereka menghabiskan wang yang banyak untuk memastikan semuanya berjalan lancar mengikut perancangan.

Bagaimanapun, Lamia tidak pernah bertemu ibu pengantin lelaki secara peribadi sebelum ini.

PERBUATAN ITU DILAKUKAN DI HADAPAN RAMAI ORANG!

Majlis perkahwinan itu kemudian berlangsung dengan kehadiran ramai tetamu. Di hadapan semua orang, wanita itu mendekati anaknya dan meminta dia membatalkan perkahwinan.

Dia mendakwa pengantin perempuan terlalu pendek dan hodoh serta tidak layak untuk dikahwini.

Ibu pengantin lelaki hanya melihat foto Lamia sebelum ini dan nampaknya amat kecewa selepas bertemu dengannya.

Bukan itu sahaja, tetamu majlis lebih terkejut apabila mendapati pengantin lelaki bertindak menyebelahi ibunya. Dia meninggalkan Lamia dan pergi bersama ibunya.

Kisah itu tersebar di media sosial di mana Lamia mendapat sokongan daripada netizen.

“Dengan kasih sayang dan persaudaraan, saya memberitahu anda, angkat kepala anda dan hadapi dunia dengan sekuat tenaga anda,” kata pelakon teater Tunisia, Hedi Al-Mejri kepada Lamia.

COMMENTS