Terlanjur sejak tahun 2012, gadis simpan 7 janin dalam kotak gabus

Terlanjur sejak tahun 2012, gadis simpan 7 janin dalam kotak gabus

Sekarang ini kes mengenai anak muda terlanjur sudah semakin membimbangkan. Malah, bertambah risau apabila mereka yang menjalinkan hubungan kadang kala hingga terhasilnya anak luar nikah.

Apa yang menyedihkan, bila pasangan anak muda itu sudah terlanjur, anak yang dikandung terpaksa digugurkan kerana takut untuk memberitahu pihak keluarga mengenai perkara yang telah dilakukan.

Tetapi hal yang telah dilakukan oleh pasangan ini telah membuat ramai yang terkejut kerana difahamkan sepanjang bersama sejak 10 tahun yang lalu, mereka telah berkali-kali terlanjur.

Akibat sudah terlanjur, gadis berkenaan disahkan hamil anak luar nikah, namun nekad untuk menggugurkan kandungan terbabit kerana berasa malu untuk memiliknya.

Dalam pada itu, kejadian terbabit juga sudah berlaku sejak tahun 2012 dan tempat dirinya menggugurkan bayi juga berbeza-beza.

Cara gadis terbabit menggugurkan kandungannya adalah dengan meminum air ramuan khas dimana ia akan memaksa bayi yang baru berusia sekitar 5 bulan berkenaan dilahir secara paksa, lalu disimpan dalam kotak gabus.

Bila periksa kotak-kotak lain, saya meremang jumpa kotak berisi tanah serta penampakan rambut – Tuan Rumah

Sekadar info, terdapat 7 tulang belulang yang berbeza dan perkara tersebut disahkan sendiri oleh pihak medik, dimana ia ditemui dalam satu kotak gabus putih.

COMMENTS